Customer Success Manager & Product Owner

Customer Success Manager & Product owner til start-up selskabet Bookingplatform

Det danske start-up selskab Bookingplatform søger en Customer Success Manager & Product Owner til arbejdet med videreudvikling af booking og kommunikations-platformen Sundhedspartneren og til at styrke samarbejdet med kunderne.

Jobbet:

Bookingplatformen Aps udvikler og drifter booking og kommunikationsplatformen Sundhedspartneren i Danmark. Sundhedspartneren bruges af sundhedsvirksomheder og forsikringsselskaber og deres slutkunder, når kunderne skal bruge deres sundhedsforsikring. Sundhedspartneren underbygger patientrejsen og gør den kommunikation og booking, der dagligt foregår mellem forsikringsselskaberne og private hospitaler og klinikker digital, enklere, ensartet og endnu mere sikker.

Vi søger en erfaren Customer Success Manager & Product Owner, der både kan varetage samarbejdet med nye og eksisterende kunder samt den løbende specificering af nye services og features, release management, onboarding af nye brugere, kundesupport incident management og test samt presale og forretningsudvikling i samarbejdet med selskabets direktør og et stærkt udviklingsteam.

Blandt dine opgaver er:

Som vores nye kollega bliver du en vigtig del af vores vækstrejse, hvor din rolle bliver at fastholde fokus på og forståelse for kundernes behov og i særdeleshed den forretningsmæssige værdiskabelse.

I din hverdag får du ansvar for at:

  • Være med til at scope nye services og løsninger sammen med forretningen og kunderne
  • Udarbejdelse af løsningsbeskrivelser i samarbejde med brugere, arkitekter og udviklere
  • Drifte og teste systemet i alle stadier af løsning og release.
  • Udvikle, fejlsøge og vedligeholde platformen
  • Kravsspecifikation med acceptkriterier og behovsafklaring med kunden via ændringsønsker
  • Kommunikation mellem kunder, udviklere og integrationspartnere for at afklare behov ifht. teknisk løsning
  • Støtte presale og forretningsudvikling overfor nye kunder i forsikringsbranchen og i den private og offentlige sundhedssektor
  • Skabe et tillidsbaseret og værdiskabende samarbejde med kunderne med henblik på at forbedre brugen af løsningen, indsamle forslag til forbedringer og nye services på platformen
  • Fungerer som primære kundekontakt og at der løbende bliver fulgt op på kunde- og brugertilfredsheden
  • Onboarding og uddannelse af nye kunder og ifm nye produktreleases og -forbedringer

Vi tilbyder:

  • Nogle års erfaring fra en lignende rolle, gerne fra en IT eller startup-virksomhed
  • Erfaring fra sundheds IT området, f.eks. fra arbejde i pensionsselskab eller i en sundhedsvirksomhed
  • Gode samarbejdsevner og erfaring indenfor projekter med mange interessenter
  • Fokus på brugeroplevelsen og erfaring med Customer Success Management rollen
  • Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende for os, men erfaring med IT-udvikling er et must
  • Godt humør, samt evner og lyst til at samarbejde

Fysisk vil dit arbejdssted være placeret i København, hvor du vil arbejde tæt sammen med selskabets direktør. Du får stor frihed til at planlægge og tilrettelægge dit arbejde, hvor vi tilbyder varierende arbejdsopgaver i et uformelt miljø.

Med i bagagen har du:

  • Nogle års erfaring fra en lignende rolle, gerne fra en IT eller startup-virksomhed
  • Erfaring fra sundheds IT området, f.eks. fra arbejde i pensionsselskab eller i en sundhedsvirksomhed
  • Gode samarbejdsevner og erfaring indenfor projekter med mange interessenter
  • Fokus på brugeroplevelsen og erfaring med Customer Success Management rollen
  • Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende for os, men erfaring med IT-udvikling er et must
  • Godt humør, samt evner og lyst til at samarbejde

Send ansøgning og CV til pro@sundhedspartneren.dk