Image placeholder

Om løsningen

En selvbetjeningsløsning der understøtter ensartet kommunikation og booking mellem forsikringsselskab og sundhedsbehandler

Hvorfor er der behov for denne løsning?

I dag er IT landskabet fragmenteret med et stort udvalg af systemer som bruges på tværs af forsikringsselskaber, privatklinikker og offentlige hospitaler. Sundhedspartneren hjælper med at simplificere både kommunikationen og bookingen mellem parterne. Sundhedspartneren forenkler behandlingsprocessen for sundhedsbehandler, forsikringsselskaber og patienter.

Image placeholder

Gør processen simpel

Sundhedspartneren forenkler behandlingsprocessen for sundhedsbehandler, forsikringsselskaber og patienter.

  • Image placeholder
    Indtast skadeoplysninger én gang
    Ved integration til eksisterende journalsystem, overføres bookinger og patientinformation automatisk.
  • Image placeholder
    Book en tid til patienten
    Book en tid til patienten, eller lad patienten booke tiden selv uden at I mister kontrollen over forløbet.
  • Image placeholder
    Betalingsanmodning direkte i systemet
    Afslut forløbet ved at sende en betalingsanmodning direkte i systemet
  • Image placeholder
    Integration
    Vælg imellem selvstændig løsning, let integreret løsning eller fuldintegreret løsning
Image placeholder

Har du lyst til at vide mere om Sundhedspartneren?

Kontakt Peter Rørsgaard for mere information om Sundhedspartneren

Kommunikation
  • Sikker udveksling af oplysninger om betalingsgarantier og -anmodninger til godkendelse
  • Upload af sagsdokumenter vedr. skade, betaling m.m.
  • Enkelt overblik over igangværende sager og udestående betalingsanmodninger
  • Sikkert beskedsystem på sags- eller dokumentniveau, inkl. hændelseslog (forsikringsselskab og behandler)
  • Overblik over åbne og lukkede sager
Booking
  • Oprettelse af patient og skade én gang i stand alone løsning eller via integration til sagssystem
  • Forsikringsselskab og behandler kan booke og ændre tid
  • Patient kan selv booke og ændre tid med NemID-log in
  • Overblik over ledige tider hos behandlere, som forsikringsselskabet har aftale med
  • Ensartet taksonomi/navngivning på tværs af behandlerne
Administration
  • Håndtering af brugere og deres roller, inkl. AD-styring
  • Oprettelse, vedligeholdelse og overblik over behandlere (automatisk opdateret ved integration)
  • Oprettelse, vedligeholdelse og overblik over ydelser (automatisk opdateret ved integration)
  • Mulighed for at forbinde læger med ydelser og klinikker (automatisk opdateret ved integration)
  • Tilpasning af indhold i samtykkeerklæringer, mails og sms-notifikationer
  • Statistikker om kundeforhold, behandlingsforløb, varighed m.m.